Politica de retur

ASIRA ZEN SRL respecta OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.

ASIRA ZEN SRL respecta prevederile ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si confera consumatorului (persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii) dreptul de retur al produselor achizitionate de pe website-ul nostru.

Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice enuntate anterior si nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comertul online.

Returnarea produselor se poate face inclusiv in urmatoarele situatii:

  1. Ati primit alt produs/alte produse: in cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre asirazen doar daca dovada faptului ca produsul primit este altul fata de cel comandat se face cu fotografii trimise la adresa de e-mail office@asirazen.ro.
  2. Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile/neconformitati: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia, chiar la momentul receptiei, prin mentionarea neconformitatii pe documentul de transport. Va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare! In acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.
  3. Fara a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de catre consumator in termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor, fara ca acesta sa fie nevoit sa justifice decizia sa.

Dreptul la retur se poate aplica doar pentru produsele achizitionate de pe www.asirazen.ro.

Produsul returnat trebuie sa fie, pe cat posibil, in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (costurile aferente serviciului de curierat) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

In termenul legal de 14 zile pot fi returnate produse care:

– sunt in aceeasi stare in care au fost livrate;

– nu depasesc termenul de 14 zile de la data primirii si sunt in termenul de valabilitate;

– nu fac obiectul unei comenzi speciale de produs sub forma de mostra/mostre

– corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;

– nu au facut obiectul unei comenzi speciale;

– nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;

– nu au fost executate dupa specificatiile consumatorului (de ex. produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: Mixare vopsele; Debitare Pal/OSB/Tevi, confectionare perdele/draperii);

– nu prezinta urme de lovire sau deteriorare, inclusiv de interventii neautorizate asupra produsului;

– nu prezinta urme vizibile de uzura sau folosire (ex. murdarie, zgarieturi, ciobituri, lovituri), inclusiv utilizare excesiva, soc electric si/sau mecanic;

– sunt in termenul de valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);

– nu fac parte din categoria produselor care prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, nu pot fi returnate (de ex. produse de igiena/ingrijire personala, produse alimentare, etc.), cu exceptia situatiei in care sunt inca sigilate;

– produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);

– se returneaza la unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, sac, etc);

– sunt insotite de accesoriile si documentele (ex. certificate de garantie, fise tehnice, manual de utilizare, documentatie tehnica) apartinand produsului;

– produsele perisabile, care nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate, conform indicatiilor de pe ambalaj.

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).

Cererile de returnare vor fi soluționate intr-un termen de 14 de zile lucratoare de la data comunicarii catre asirazen, prin completarea formularului de retur din site.

Pe baza detaliilor de identificare a comenzii, un consilier de vanzari va va indica locatia unde trebuie returnate produsele. Returul il puteti face direct in magazin sau, daca preferati, prin curier la adresa indicata.

Va rugam sa consultati consilierul de vanzari pentru a alege metoda potrivita de transport. Dupa returnarea produselor si receptionarea lor in depozit, se initiaza transferul bancar catre contul indicat de client consilierului de vanzari sau, in situatia platii comenzii cu cardul, catre contul de card folosit initial de catre client. In cazul in care comanda a fost livrata cu transportul propriu asirazen, cu plata ramburs, exista si posibilitatea de a primi returnarea in numerar a contravalorii produselor. Aceasta optiune este disponibila doar daca returul se face direct de catre client la magazinul de la care s-a facut initial livrarea comenzii.

Comunicarea cu consumatorul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala.

Eventuale nelamuriri si reclamatii

In cazul in care aveti nelamuriri sau chiar nemultumiri cu privire la un produs achizitionat de pe website-ul asirazen.ro, va rugam sa expediati un email in acest sens la adresa office@asirazen.ro, in care sa mentionati cat mai multe detalii in baza carora sa putem procesa mesajul dumneavoastra.

Va rugam sa va specificati numele complet, numarul de comanda, pe care il gasiti in mesajul de confirmare primit de la asirazen.ro in urma validarii comenzii dvs., data la care ati efectuat comanda; data si metoda de livrare, precum si motivul nemultumirii sau sugestia pe care doriti sa o faceti. Toate aceste informatii vor facilita comunicarea dintre dvs. si asirazen, motiv pentru care va rugam sa verificati cu atentie inserarea lor integrala si corecta in mesajul dumneavoastra.